Mieleenpainuvin ilta Riemuliiterissä

6.8.2024

Riemuliiterin mieleenpainuvin ilta – kerro tarinasi

Mikä oli paras tai mieleenpainuvin ilta, sattumus, romanssi, uusi elämänmittainen ystävyys, kommellus tai muu Riemuliiteriin liittyvä muisto? Ylläksen Ystävät järjestää 12.9.2024 Riemuliiterin muistelutanssiaiset Äkäslompolon Navettagalleriassa ja toivoo saavansa sinne mukavia tarinoita vuosina 1973-2020 toimineen Riemuliiterin historiasta. Kirjoita mieleesi painunut tapahtuma tarinaksi ja lähetä se yhdistyksellemme osoitteeseen info @ yyry.fi viimeistään maanantaina 2.9. Toivomme, että tarinaasi ei ole ennen julkaistu.

Tärkeintä on kiinnostava, koskettava tai hauska tarina, pilkkusäännöistä ei tarvitse kantaa huolta. Tekstin enimmäispituus on 3 000 merkkiä välilyönteineen, mikä vastaa vajaata A4-kokoista paperiarkkia pistekoolla 11. Voit liittää mukaan myös kuvia.

Julkaisemme parhaat muistot yhdistyksemme verkkosivuilla ja Facebookissa sekä tietenkin muistelutanssiaisissa 12.9. Voit kirjoittaa nimimerkillä, kunhan todellinen nimesi ja yhteystietosi ovat valintaraadin tiedossa. Valintaraati pidättää oikeuden muokata julkaistavia tekstejä kevyesti ja laittaa ne pilkut paikoilleen. Valintaraati muodostuu Ylläksen Ystävien hallituksen jäsenistä vahvistettuna Riemuliiterin perustajalla Kåre Lagerbohmilla. Parhaat tarinat palkintaan.

Riemuliiterin muistelutanssiaiset on osa Ylläksen Ystävät ry:n 20-vuotisjuhlavuoden ohjelmaa. Tervetuloa!